Zamówiłam nowe materiały i wprowadzam dzierżawę kserokopiarek

Postanowiłam dzisiaj zrobić zamówienie do mojego sklepu. Sklep prowadzę od niedawna i jeszcze dokładnie nie znam się na sprzętach, które są dostępne na rynku. Do mojego sklepu przychodzi sporo różnych przedstawicieli handlowych, którzy oferują mi różne sprzęty w dobrych cenach. ,

Przygotowuję zamówienie na drukarki

Dzierżawa kserokopiarek WarszawaPostanowiłam skorzystać z ofert przedstawicieli. Zamówiłam kilka nowości do mojego sklepu. Postawiłam na sprawdzone materiały eksploatacyjne do kserokopiarek. Uważam, że wysoka jakość poszczególnych sprzętów i materiałów eksploatacyjnych jest najważniejsza. Poza materiałami eksploatacyjnymi do kopiarek zamówiłam także materiały do drukarek. Musze mieć na stanie takie materiały bo wiele osób o nie pyta. Tusze i tonery mają zostać do mnie dostarczone kurierem w piątek. Tonery do kopiarek Konica Minolta zostały polecone przez handlowca, którego znam osobiście. Piotrek zna się na tej branży. Mam do niego pełne zaufanie. Ma spore doświadczenie a poza tym jest pasjonatem. Postanowiłam zainwestować także w kserokopiarki, które będę sprzedawać a także wydzierżawiać. Dzierżawa kserokopiarek powinna cieszyć się sporym zainteresowaniem. Zrobiłam małą sondę na ten temat i tak wyszło z moich ustaleń. Nie wszystkie firmy stać na zakup kserokopiarek i dobrych drukarek. Małe firmy nie zawsze mogą sobie pozwolić na tak duże wydatki. Postanowiłam zainwestować w reklamę, żeby jak najwięcej klientów dowiedziało się o nowych ofertach, z których będą mogli u mnie skorzystać.

Moja firma cieszy się sporym zainteresowaniem od kiedy w ofercie jest dzierżawa. Sprzęty są wydzierżawiane na określony czas. Klient nie płaci żadnych dodatkowych opłat. Na wszystkie sprzęty udzielam gwarancji i w razie jakiś awarii oferuję naprawę, za którą klient nie płaci żadnych dodatkowych kosztów.

Więcej znajdziesz na http://sklep.invmedia.pl